Sunday, 25 September 2016

JAMU AYAM HITAM (MAHARANI)

Malunye bila bunga kentut ( keluar angin) tambahan pulak bila tengah bersama dengan suami tiba2 bunyi angin kan spoil mood terus. Bila keluar angin tak mustahil lah ade keluar keputihan, kadang-kadang ade yang diamkan sampai keputihannya tu berbau. Macam mane nak tambat hati suami kalau macam tu gayanya. Keputihan ni bukan kena pada yang dah berkahwin je , kebanyakannya ada pada anak dara, sebab tu lah kene makan jamu sedari kita mula period. Untuk stabilkan hormon, lancarkan peredaran haid kita. Ramai yang pandang remeh dengan masalah ni tapi ni la sebenarnya kunci untuk tambat hati suami dan pengikat kasih sayang dalam rumah tangga. Makan jamu bukan untuk ketatkan yang longgar semata2, banyak kebaikan bila kita makan jamu ni. Kuatkan badan, kuat tenaga batin, boleh stabilkan hormon,  betulkan kitaran haid, kurangkan keputihan & secara tak langsung jaga kesihatan dalam. Fiza sangat rekemen untuk semua gadis & wanita kat luar sana untuk amalkan jamu ayam hitam ni.





FUNGSI MAHARANI

1) MENJAGA KESIHATAN WANITA
๐ŸŒธ Mengawal atur KITARAN HAID
๐ŸŒธMengawal atur keseimbangan HORMON (estrogen dan androgen)
๐ŸŒธMelegakan SENGGUGUT
๐ŸŒธ Mencegah jangkitan KULAT dan FUNGUS
๐ŸŒธ Mengatasi masalah KEPUTIHAN
๐ŸŒธMenghentikan PENDARAHAN
๐ŸŒธ Membantu melegakkan SAKIT PINGGANG
๐ŸŒธ Melegakan MIGRAIN
๐ŸŒธMelegakan sindrom MONOPAUS
๐ŸŒธ Mengurangkan masalah PERPELUHAN malam

2). MEMULIHKAN DAN MENYEGARKAN TUBUH
๐Ÿ€ Meningkatkan sistem IMUNISASI badan
๐Ÿ€ Membantu menyingkir TOKSIN
๐Ÿ€. Menambah DAYA penyesuaian TUBUH terhadap persekitaran
๐Ÿ€ Menyubur badan dengan menambah SEL DARAH MERAH dan PUTIH serta PLATLET
๐Ÿ€ Menguatkan dan melindungi fungsi HATI
๐Ÿ€Mencegah INSOMIA

3). MEMBANTU MENINGKATKAN KESUBURAN
๐Ÿ‚. Meningkatkan peredaran DARAH
๐Ÿ‚ Mengembalikan keinginan SEKS
๐Ÿ‚ Menguatkan dan mengecutkan otot-otot RAHIM organ PERANAKAN selepas bersalin
๐Ÿ‚ Memperbaiki STAMINA
๐Ÿ‚ Menguatkan KAKI BADAN yang lemah

4). AWET MUDA
๐Ÿ„Menyelesaikan masalah MUKA PUCAT
๐Ÿ„. Sistem ORGAN dalam tubuh akan berfungsi dengan lebih baik (anti-penuaan, awet muda, kecantikan dan kesuburan
๐Ÿ„ Menegang dan memberi KEANJALAN pada kulit (payu dara, ovari dan kawasan perut selepas bersalin dan pinggul
.
Banyak nye kehebatan Herba Maharani ni..Rugi kalau x cuba
.
* Tambahan info tentang monopouse :
Ianya terjadi bila berakhirnya haid, ovari berhenti mengeluarkan telur sekaligus menurunkan kadar hormon estrogen (hormon wanita). Kekurangan estrogen pula akan mengakibatkan :-
-Punca kekenduran kulit dan payudara
-Esteoporosis (kerapuhan tulang)
-Kekeringan di vagina (masalah kepada hubungan suami isteri)
-Penyusutan tisu / otot vagina
-Berisiko sakit jantung.

No comments:

Post a Comment