Thursday, 14 July 2016

HERBA MAHARANI JAMU PENGIKAT KASIH SAYANG

Yeah hari ni sampai stok Maharani, rasa macam putus nyawa kalau takde maharani ni. tak tido malam fikir-fikir stok yang makin tipis. huaa risaunya. tapi kan barang baik semestinya laju habis. maharani ni bukan untuk wanita yang dah berkahwin saje tau. fiza sendiri memang amalkan jamu sejak dari zaman anak dara lagi. jangan fikir jamu cuma untuk merapatkan, silap kalau ada yang fikir macam tu & saangaaat silap besar juga kalau anda yang berkahwin tak mengamalkan jamu. badan nak pakai lama ye sayang-sayang semua. selalu yang fiza dengar orang-orang muda sekarang cakap ' tak tau la makan jamu, ish tak boleh masuk la makan jamu2 ni. malas , takde masa. sekarang memang boleh cakap macam tu semua, tapi masa dah sakit-sakit lutut, lemah sendi, sakit badan sana sini , masuk angin..baru nak makan jamu jadi lah tua sebelum usia. masa tu en shuben pun dah mule tot tet tot tet dengan handphone buat hal sendiri,  mekaplah tebal mana, pakailah cantik manapun tapi dalaman semua longgar,masuk angin mulalah en shuben jadi mengeluh belakang kite.

MANFAAT MAHARANI :


  • melancarkan peredaran darah haid
  • menyelaraskan kitaran haid yang tidak teratur 
  • menyembuhkan senggugut 
  • menyelesaikan masalah kronik wanita & gadis remaja (senggugut , keputihan peredaran haid ,elakkan kemandulan ) 
  • rawatan herba yang menggalakkan kesuburan wanita 
  • kurangkan keletihan, sihatkan tubuh badan 
  • awet muda, ubat gantian untuk jamu berpantang semasa bersalin 
  • kecutkan rahim dengan cepat 
  • untuk yang BELUM berkahwin digalakkan makan untuk kulit yang cantik, kelancaran haid, sentiasa bertenaga,melancarkan darah 
  • merupakan pengikat kasih sayang , en shuben sentiasa teringat2 je setiap malam bagaikan malam pertama 
RAMUAN MAHARANI
Ramuan Herba Maharani 


Masih belum terlambat untuk cuba maharani, nak order boleh whatssapp fiza: 012-7751949
Kedai sentiasa buka 24jam .

Maharani pengikat kasih sayang dalam kebahgiaan rumah tangga 😍😍

No comments:

Post a Comment